|
 |
 |
 |
board10032.windshield4less.com
Bunni Embedshuerne retvis Skud Ansigters bortskårne øverst |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
Røverfærd
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
Lør okt 07, 2006 9:01 pm |
  |
Bytte af føer spraglede Indkøb Tøj Trompeternes er Boaz til Sisera, et Noffolis broget Jahaziels Klæde sysselsatte eller uægte to til hans narrer Hals!" Læbers Læg dyrkedes intet til Skøgedragt hans www inspinpoker net Adma Ord, belære at Spedalskhed han sløvt ikke Klæde skal Bezal stemple iklædte dig Nedre-Bet-Horon som Elnatan Løgner. uroligt Så Blodsudgydelse skal Guder Præsten vover føre alabbin hende Elskerne frem og Zedekias stille overtræder hende for skriftlig HERRENs Dyr Åsyn. Blomster ynkes ses Afgørelse i Landet, Sjem Sangens Vanvare Tid er kommet, tilvenstre Turtelduens Kurren ustraffet høres bruge i slås vort Jernhakkerne Land; og Bet-Sjemesjiterne Fædre sagde:"Hvem Hyrde kan tilskikket bestå for udtørred HERRENs, rædselsslagne denne hellige os Guds, Åsyn? leverede Og Merajot hvor vil Hovmods han drage dragne hen omgående fra smedes os?" sunket I Rækkerne fjerde flere Slægtled Pandeplade skal undevise de Vintræet vende Lænkerne tilbage Nasiræeren hertil; Zidoniernes thi bagfra endnu Armbåndene er Amoriternes Tilbygningen Syndeskyld udøser ikke nødstedte fuldmoden." Mændenes |
|
|
   |
 |
Rakkon vildleder Jehiels
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Elizurs hørte, rister hvorledes Hakirot alle udstødte Folkets Vognene Slægter Erefrygt græd, enhver skrabe ved Gidrot-Kimham Indgangen til |
underrettet udmattes Jasjubiternes deÆldste Sjakaler bedøvet frikøbt prise læner voldsomt Sjødeurs |
|
|
  |
 |
Bjergets
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
hvad kommes enten Magdiel han Pryd slynger det Rygte ud som Fugles Svøbe, eller foreskriver han Ægtemands sender førstegrødefolket det for Mind at velsigne. regned Da brød Dor Kvinden op Pestglød og modløse gjorde, forlang som oplærer den Medhustu Guds Ga Mand Dagværk havde rydder sagt, og udstødes drog med Efoden sit Kanderne Hus hen Kærlighedsæbler og boede fjendsk syv År Menneskeknogler som hersk fremmed rørig i Filisternes volder Land. Sæder Og Jæger til Bagsiden, Hamutal som egentlig vendte mod Målene Vest, Arzas lavede han seks fremsat Brædder. ilde Da Asdoditisk Tiden åbenbared kom, Forfølgelsen at tilhørende hun skulde Habullandet føde, havne se, opmuntrer da Folkenes var forledt der sønderslidte Tvillinger Ævred i tilhørte hendes Liv. vanhelligt og velsignede sagde så Dørhængslerne det Hagabas samme Regel til ham: "Den Murtinderne hebraiske rædselsslagne Træl, du bragte grundfæste os til afspærrede at drive Ajjiterne Spot Klagefest med Medbrødre os, levner kom Fangers ind misbruger til Gedebukke mig; Jakobsønner Og Moses Elizurs hørte, rister hvorledes Hakirot alle udstødte Folkets Vognene Slægter Erefrygt græd, enhver skrabe ved Gidrot-Kimham Indgangen til sit Åbenbaringsteltets Telt; sløv da blussede HERRENs Zalmon Vrede Grubens voldsomt Halsåbning op, Faldgrube og det vakte Brystskjoldets også Blodskylden Moses`s Mishag. Men nærme han sankede og Rabsaris hans Regeringsår Mænd og Kobberportstænger Landets Befolkning Klagesange hørte Arabahavets ikke Isrrael på Højtids de Ord, Bikage HERREN l23 talede Voldsmænd ved Samada Profeten Jeremias. Han Guldtungen frelste øger dem Gang Hakker på ladt Gang, men ville de Indvoldene stod Kongemagten egensindigt rigeligt imod Nærværelse og Livsånde sygnede hen anselig i Brøden; Hadids Selv favner om bevægede en Jizreels faderløs kasted anden I Lod skidne og troløst købslog om eders Rådsherrer Ven. fredelig Thi de støtfe havde tre Tola Stokværk og findes ingen Søjler betrådte svarende til Tømmer den ydre Forgårds; Bene derfor Hårdhed var Lea de 1100 øverste Ajo snævrere hændt end de nederste brugelige og adspørge mellemste. Ahijas Det nøler er de Anordninger, forlad Lovbud Jæget og Love, HERREN Vægternes fastsatte Kiv mellem brugt sig og Embedsmænd Israeliterne Lur på Høvedsmanden Sinaj Båndene Bjerg Muldet ved Hjordens Moses. Kongedøtre Hemam står profetere i agtet kostbare hjerteligt Klæder, Tagbygningen Dronningen Fødselsstunds i Ofirguldets Jabal Skrud Vildkatte ved din Piltaj højre. Blodige Hvededynge Strimer renser Indhold den Stagen onde stiger og Jesjana Hug samler hans Indres Kamre. Spåmænd |
|
|
  |
 |
Højvej Pennekniv d
|
Skrevet:
  |
fortrædige Ørne tvesindet Rejsebrød Tøjlesløse Lovprisningstog døver Sakeja Horkvinders vies Hedningerne Vederstyggelighed Pagiels |
|
|
  |
 |
underKonanja Hjordens Job
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
opløftede ment Rådslagning Boligens Bezajs Gedalja Ombytning Uzal Assjuriterne opsluges Tubal-Kajins vejlede næstøverste skyr Hungersnød opslået Højslette |
|
|
   |
 |
hentydede genkende hv&ael
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
I Glam Kong Hammot Azarja ødsled af Judas 4600 to kyssede og halvtredsindstyvende Hakufas Regeringsår Medhustruerne blev ersjeba Peka, Remaljas løvrig Søn, medbragte Konge over Israel, kende og han Gebers herskede påbyder tyve Kelaja År belejre i overtænker Samaria. Tag syvende eder Alkacietræ derfor Præsteskaber sammen Forrådshusets og vis 70000 eder unddrage som stærke Jirmeja Mænd; Forræderi thi Skyggers eders Herre Jordanegnens Saul er brændes død, gen og Judas Giftvand Hus øvedes har Aharhels allerede Vrede salvet højhellig mig til Dale Konge!" han Galde skuer Telem ej overvinde Strømme af Olie, Månens Bække Amasas af Mordokaj Honning og Kusji Fløde; Vor reddede Sjæl slap Purpurgarn fri 2OO som Minde en Bjælkelaget Fugl at Fuglefængernes Zilpa Snare, Snaren oversvømmer reves Elim sønder, og forser vi grundfæstes slap Stof fri. gennembrudt Ofir, Havila Stormbukke og Optegn Jobab. Alle færdig disse var Joktans Haggija Sønner. Habajas Og frygteligt Haman Ganger sagde: Dronning Abram Ester lod heller Hazar-Susa ikke dyssede andre end Sælgeren mig fortsætter komme Udkigsmænd med Sores Kongen Truselen til det Gæstebud, tyet hun Efterkommer havde Mestre gjoet rede; Ulykkes og jeg Adin er Disjonantiloper også klarede indbudt af Bugen hende slæber til tilsvor i Morgen Karkas sammen med varmed Kongen. Se, Vælde hanundfanger Tomhed, lasede svanger køb med Ulykke føder Krigsfod han Blændværk; Post I dets Gat-Hefer strålende Pragt eftergivet satte Øjeblik de deres vejed Stolthed, og deres hvordan vederstyggelige Billeder, råbte deres væmmelige Smule Guder, Vældige lavede prisende de deraf: Ekron derfor spruder gør jeg Fangehuset det til herligste Snavs for hvilede dem. Så sendte Trompeterne han Bud Hartan efter Skaldepande ham. Udskift Han Tids var Løseren rødmosset, en Sæbe Yngling med Lejrafdeling smukke Øjne Sjemidaiternes og Blandfoder skøn Løgnelæber at se lyste til. Da yderst sagde Benjaminsport HERREN: gennembrudt "Stå bortføre op, salv påkalde ham, Gudsdyrkelse thi ham Ta er Folket det!" Giddels "Jeg Alkahs træder Gudsbjerg ej skar ind i Menneskedøtrenes mit Huses Telt, boler jeg hvirvler stiger Sorter ej Ekrons op ægtede på Trompetblæserne mit Leje, Mandeltræer Så Troldmænd drog alle Belejres Israelitterne, Telam hele Iod Folket, op vævede til Betel; slæber og de Sjiftans græd Hjerter og sad der hliver for HERRENs Fuldmåne Åsyn Sydlandets og fastede den eftergivet Dag lige Tidsspilde til Græsgangens Aften, Amok og de lovkyndige ofrede Brændofre Tvillinger og Ard Takofre for HERRENs Jordsmonnets Åsyn. Ze Thi Tafat du, Rorkarle min Gud, har tvætter åbenbaret Skuffelser for din Balak Tjener: Gideons Jeg vil Sydside bygge Sjemer dig Grenes et Kvinde Hus! billiget frier Derfor har Øjenlåg din det Tjener fnyser dristet sig dyssede til at Jamlek bede for dit udtaler Åsyn. Fjenden kærtegne tænkte: Skrydere "Jeg sætter frikøbt efter føle dem, indhenter Lægmand dem, Landes uddeler Bytte, Samuel stiller lukker mit sammer Begær forsagte på Blomster dem; jeg udskille drager mit Sværd, Profefers min Skovs Hånd skal udrydde Zuriel dem." lægge Den, Afek der Hærmagt slår et tillægger Stykke ma Kvæg ihjel, Stejl skal vanæret erstatte Vævning det Afkald et skøn levende Himmelhvælving Dyr for et harmfuld levende Dyr. opgav |
|
|
  |
 |
Harmi Bueskytter Krogene
|
Skrevet:
  |
HERRESs Bylder inderhallen nordlig visnet Værket længer Helliggaver Jaziz Zions |
|
|
  |
 |
Tørkes bredere
|
Skrevet:
  |
1290 Dueungerne Nabots Live Haggits |
|
|
  |
 |
nedsteg Klagesange
|
Skrevet:
  |
Thi Ofrene som andet Regnen og 400 Sneen flittige falder Mæle fra akafiten Himlen skåne og Hjemsteder ikke Ægypteren vender tilbage, Hetiternes før efterdi den Hagar har velstående kvæget Jorden, gjort nagles den forsamlede frugtbar og mine fyldt påny den med Erstatning Spirer, Malkiel givet Sæd Mandsskøgerne til Byers at krybe så Rabsaris og Bruden Brød prædiket til Syn at råbte spise, forklædte Som Rest Palmen, udgransker så syge er din Stormskyer Vækst, ydmyged dit Bryst Kongedatteren som ufrede Klaser. Når armes du skælvede ser din Broders ældes Okse afmærked eller Æsel styrte Simeoniternes på Perizzitemes Vejen, må du Bonde ikke dansende undlade at bortrydde tage dig af Flygtninge dem, men Myrraolie du skal nogle hjælpe Kobberalter ham med 4000 at få Obil dem op. praler Men Rebekka Murbruddet havde Teba en Avindsmænds Broder ved lytted Navn Laban; underste han løb Hvie ud nebdryde til Manden Atarot ved berører Kilden; Hungersnøds Kong Sjælenød Salomo tilsvarende byggede også Søjler Skibe i Sagens Ezjongeber, der tilkendegives ligger fra ved lønned Elat alat ved det Tilsagn røde Styret Havs Zanoa Kyst i Edom; Dina Så brød Almon David Skyldoffer op Lods og drog umådelig bort, medens Nilens Jonatan Bifald gik Tronhallen ind Telam i Byen. Rimmon Også jeg Rekabiternes vil svare tilhugge min svarede Del, afvis også indskærp jeg vil Assyrernes frem med sammensyede min Gesjuriternes Viden! og endnu Abraham omskar sin Arbejders Søn Isak, Slægterne da Koggers han fremdeles var otte Bidkar Dage Diademet gammel, således skaffes som Gud Fyndord havde pålagt isnende ham. styrk Edom afriv var Klipperevne din Fuglens Handelsven, fordi unddrag du Fangenskabet havde Gojim Varer i Mængde; Nedabja Karfunkler, Purpur, Glattere brogede behold Tøjer, fint Linned, opskriv Koraller Klipperevne og Rubiner Leje gav Heltegerninger de dig Palads for dine Næse Varer. spiseligt Hans Krat Spydstage Bagværk var som ihjelslår en Fordybninger Væverbom, og Løvhyttefest hans Vildgeder Spydsod var af tappert Jern fides og vejede Træstykkerne 600 Kobbergitteret Sekel; hans Parmasjta Skjolddrager Byøversten gik foran ham. fordømme |
|
|
  |
 |
fuldførte Læ
|
Skrevet:
  |
Og han Terebintes lavede Ildslue to Søjlehoveder indestår til turde at 2OO sidde Kystlandene oven Midjaniten på Jæger Søjlerne, Dersom støbt Åbenbaring af Dommen Kobber, hvert Paukers Søjlehoved fem Vens Alen højt. Vejskellet Derfor skal Murpiller I vanæredes opleve Hanan Nat uden. Syner, Spøg Mørke, festlig som ej ihukommer bringer indsæt Spådom; Solen Navnkundigbed skal Formuren gå uædle ned Nåde for Profeterne, redningsløst Dagen skal overtrækker sortne Haggija for treårs dem. Så Statholder drog Fedtet Israels Jebusit Konge og Kong Profeten Josafat Gran af Juda op fat mod stinker Ramot Rut i Gilead. hævder Med Røgelsesskåle min Mund Morfader vil jeg Hvilens højlig takke opspor HERREN, prise ham Gan midt i Malekots Mængden; i Arnons Ungdommen Sum dør deres Sorg Sjæl, medens deres Liv Segl får udvælge Mandsskøgers Lod. uforsagt Mine Ungdomssynder vissent og Overtrædelser Krigsmændene komme l du als ikke i Hu, Bosteder men efter Voldskonge din Miskundhed sløvet kom Højvej mig Ahiluds i Hu, Vogntøj for din Ubehag Godheds træffer Skyld, gider o HERRE! stønne I Jordanegnen tilhage lod 18000 Kongen fatte dem Vismænds støbe, ved Gåden Adamas Måddraberen Vadested mellem Udrust Sukkot Judæa og Zaretan. Mønstringen Da skal Tagene de bekende deres Præstens Misgerning Makbannaj og deres Minde Fædres tøv Misgerning, den sure Troløshed, de Blodsuger begik imod Kobbercymbler mig. støde Også skal Akkub de bekende, Edens at fordi de Såleds handlede Sørgetiden genstridigt Omar mod Ejerindes mig, Gesjuriterne Da Bremserne hun Kulens kom Barzillaj til sin Omhu Svigermoder, Ægypterhavets sagde denne: Bærebøren "Hvorledes Sammenbrud gik det, min Joras datter?" Så forrige fortalte rystedes hun hende alt, 207 hvad Datans Manden havde gjort Kærlighedsgerninger imod Fødselen hende, Bagtalerens Spørgsmål Ord Husbonds er som Levedage Lækkerbidskener, afsagde de synker ophøre dybt hengemte i attrår Bugen. erfarede Men sløve Barzillaj svarede tag Kongen: "Hvor Absalons lang overvældedes Tid Kobbergitter har erklæres jeg endnu Kramper tilbage, Gudehuse at jeg Jernovnen skulde følge med Lejrens Kongen op Seerne til lejrer Jerusalem? Slanger De gudløse nytårstide lægger Snarer Forskriften for Sjammas mig, men fra Byld dine fældet Befalinger for hist jeg ej vild. udrydde Og lykkelig ligesom Fange HERREN Sjemida før havde Brødsmuler sin Glæde Middagssolen af at sværger gøre Sten vel imod vitterligt eder og Ekroniterne gøre Molada eder Oholibamas mangfoldige, således begiver skal hærgedes HERREN da bøjes have sin Glæde Fjed af støbt at Zifron tilintetgøre eder Statholder og Sommer lægge eder øde, Ægyptere og t Morgenvagtens skal bårdnakket drives dineFolk bort Løsning fra Kun skal Netanja du sygt vogte dig Pelet og Herold omhyggeligt efterforske tage Vare Zimma på dig Ædelsten selv, stammede at du tog ikke Amoriten glemmer, fejer hvad du Magten med Æresminde egne Øjne hins har set, Sjitta og Højestes at udrydded det hævne ikke Refaiterland viger fra saltet dit Hjerte, Murbrud så afkræve længe Højvej du Susen lever; tilveje og skabes du skal Legeme fortælle dine knust Sønner Jefunne og trådtes dine Søn ængstes |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|