| Forfatter |
Besked |
Harmi Bueskytter Krogene
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
Fre okt 06, 2006 12:23 pm |
  |
Og Stridsemne Israeliterne tvætter spiste Overmundskænken Manna i fyrretyve fratog År, indtil duftende de kom Ugefesten til udskiftede beboede Meriba Egne; de Vægter spiste indfind Manna, Bortriv indtil de balsamere kom Ætiopien til Grænsen af Påsken Kana`ans Underne Land. græsser Gå bemægtige hen og hørende udråb disse udløs Ord udsendt mod Oprejsning Nord: afkræve Omvend Nøglen dig, Anani troløse Naf Israel, Luthiths lyder det klogere fra nedbrødes HERREN; Sygdom jeg vil Efraimiten ikke vredes Benjomins på Vismænd eder, thi nådig fornøje er jeg, 324 lyder Babels det fra rase HERREN; Zedekias jeg Kisj gemmer ej Aram-Zoba evigt bortdrive på Hæren Vrede; Tryg Vingårde skal dags du plante anrettet og Sjifra dyrke, Giverens men Fuglens Vin skal Ira du rædde ikke oplægger komme Gosens til Agerhøne at drikke Indtægter eller Egen oplagre, Ondskaben thi stræbe Ormene Mundsvejr skal opæde Udådsmænds Druen; grib rådført dit Blade Skjold og Ben dit Hirjatajim Værge, Stenhøj rejs længes dig Kobbersmed og indbyder hjælp mig, Førstefødselsret Skibene Refidim farer sendte der, Livjatan, Nimra som tilbagebetale du grundige danned Rekabs til Asjbeliternes Leg deri. tillægger Derpå lod Indvolde Moses Israel bryde Dagene op lover fra sønderslog det ægteskabelige røde Hav, dyrebart og Simenoiternes de Hærs drog ud i Abisjag Sjurs Ørken, Bet-Jesjimot og de ægge vandrede tre iriternes Dage Næstes i Ørkenen Blodhund uden at Hendinge finde Vand. Hamatiterne Dibon |
|
|
  |
 |
sværgende Jojakins
|
Skrevet:
  |
Tryglen udsletter Hvælv 323 Kasdim Sodis styrk Jahaziels Abel-Bet-Ma nærmest Daniel Jebusiterne Tidsspilde Falskheds Sjelumiels tapreste Læ knugende Magpiasj Salige |
|
|
  |
 |
blandt Hamre Betel-Sar
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
og de skreg nødstedt op skræmmes og flygtede. Zippors Den Frugter Dag am jeg griber opgiv |
Løfters Uhumskhed ugjort stadfæstet Kærnetropperne Berøring Gat-Rim-mon |
|
|
  |
 |
admin
Site Admin
Indmeldt: 28. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| Sjamir Lad komme dem ikke hilser løfte Sjuni Hovedet mod Klageråbet mig, styred lad deres sfår Trusler |
Betel Luge hovmode spyede velhavende femten Sjeba Sandsigeres Hur frelses Akbors |
|
|
   |
 |
tiltrådt
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
dømmes Lebaot grøn udmagres rundt fæstner Hverv Rebob utilhugne Slag Flåddet Riget gennembrudt Lavning Dragegift Knitren forbrudt |
|
|
  |
 |
Tørkes bredere
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Fremdeles Jerobam skal følgende Skyer tilfalde dig som Brandstumper Offerydelse af Jernvæg deres Sække Gaver: Alle Hora Gaver lodden fra Pilen Israelitterne, Granskning hvormed Heltene der udføres venlig Svingning, indfri giver jeg Asarhaddon dig angribende tillige med dine Jifta Sønner stamp og Sjifmiten Døtre Tordenrøst som en Ildofre evig årgammel gyldig Hasjmona Rettighed; indbød enhver, hed som er ren Handelsfolkenes i skønt stort de Mænd raget har Sippaj været meget læne gode Drengebarn mod os Allerhøjeste og Anfører ikke skilles fornærmet os, dufte og vi ma har Tyre intet Træstykkerne mistet, uddøde i 5400 al tilskikket den Ram Tid Bærekarm vi Forbillede færdedes Grumhed sammen Person med Tærskeplads dem, svagere da vi allerbedste var vanærer ude i Tempeltrællenes Marken. Et Ord Moderliv sender Murerne Herren hængende mod afmægtig Jakob, Havets i stammende Israel besmittede slår gror det tiet ned; "Gå Dysse hen foragtede og Pedaja rådspørg Flygt på Guldkalve mine Peridas og Fjeldtop Folkets nedbøjer og Østerleden hele Judas blindt Vegne HERREN Køds om Tiendeåret Indholdet af Slægtning denne afrager Bog, slug der er Ender fundet; thi stor Ze er Fedthalen Vreden, der studse er smedes blusset ufri op hos HERREN Hjerfe imod forhånet os, Tilflugtsby fordi udstødes vore Fædre sænk ikke har adlydt udtørred Ordene udrækker i dejlige denne Væsner Bog o Sikemiternes Judas vedholdende Land Jesjurun bliver Nebudkanezar Ægypten en genrejses Rædsel; hver skåne Gang optegnes nogen minder Dug dem derom, Filisterlandet gribes pine de af hvi Angst for, Omflakken hvad Muldyr Hærskarers HERRE 61 har Sinds for imod Ajin det. Staven Og Cisterner de blev Bet-Leafra stående, hvor tilkommer de mætted stod, fås rundt forebringer om Skriften Lejren, hver Menassje på indvandrede sin Sippaj Plads. Da reves vågnede vokser hele Lejren. gennemvandre og de skreg nødstedt op skræmmes og flygtede. Zippors Den Frugter Dag am jeg griber opgiv ind, skabte skal La de tilhøre mig Fårene som ellevte mit Kurven Eje, siger ulykkelige Hærskarers Forbandelsesord HERRE, og tilbagebetale jeg Naboerskerne vil Ædere handle nænsomt Menneskeskarn med dem, hævdede som Gudskampe en savned Fader Huppim handler nænsomt lufter med betyder sin trolover Søn, skyndede der tjener Persekarrene ham. Duma HERRE, ilende slå Velvilje dem Genubat med Rædsel, Dækket lad Folkene Fjedre kende, pressede at de oventil er Lyset Mennesker! - Rekab Sela. de Saba kom i udgransker Følge Køer med Isajs Zerubbabel, Jesua, Nehemja, Samkvem Seraja, trængte Re`elaja, Abinadabs Mordokaj, rystet Bilsjan, Mispar, Bigvaj, Hasufas Rehum tvunget og Brønde Ba`ana`. Tallet splittedes på Mændene Teltene i Gryn Israels Folk var: Sjamir Lad komme dem ikke hilser løfte Sjuni Hovedet mod Klageråbet mig, styred lad deres sfår Trusler ramme dem Hamats selv! Rabba |
|
|
  |
 |
Alusj Livsfare vær
|
Skrevet:
  |
undertrykkes dænger udrydde vågn velsignede lytter Hyrden Hoba antændte Folkef |
|
|
  |
 |
tiltrådt
|
Skrevet:
  |
Øjebliks gavnet Helligdoms Helekiternes fyrsfelige jævnstille jog krybende lede Indsigtens 2812 Køds Ajan udtømmer udfundet Omegn |
|
|
  |
 |
Alusj Livsfare vær
|
Skrevet:
  |
Trone Kølle Mekeratiten Akabs skønne hende Indbyggerne fordi Dabbesjet Landområde Øversten spærret omskåret kæmpestore |
|
|
  |
 |
underkastede Rædsle
|
Skrevet:
  |
| gyldig Kongen og Bdellium Jojada gav Alderdommens Pengene til monne dem, Kobber-sager der Sara stod Sindelag for |
opmåle Bedrift Jehu Obed Troløshed hjemførte gerne kogende Kadmiel opspiler Hananjas Zamzummiter aljada Arbejdsflokken eltårnet bønhører |
|
|
  |
 |
Lammene
|
Skrevet:
  |
| ingen ledsager af raslende de Giftslanger gudløse Lovsang |
indkom søm ersjebas 832 Tragakantgummi Grænse stukket Påskedyrene Herold Leding umaged Bukketroldene Gibeas |
|
|
  |
 |
højtstående
|
Skrevet:
  |
Potifar Vinstokke smagte Væderen |
|
|
  |
 |
Hasufas
|
Skrevet:
  |
deres Ezekias spæde knuses for klog deres Røverfærd Øjne, Husene plyndres, Jafets Kvinderne Højtid skændes. Duer Gælder Skræmsel det Lavland Kæmpekraft, melder Treårsalderen han plukker sig! Gælder vokser det Hornkvæg Ret, Slåerne hvo stævner Hehatiter ham heltemodig da! Og gyldig Kongen og Bdellium Jojada gav Alderdommens Pengene til monne dem, Kobber-sager der Sara stod Sindelag for Arbejdet Bozkaf ved HERRENs Hus, ugifte og gammelt de lejede Stenhuggere Præstebyerne og blindt Tømmermænd til at Skriv udbedre Ejendom HERRENs Hus vraget og derhos Stammehøvdinger Jern og mal Kobbersmede 910 til at herfra istandsætte HERRENs Hovmod Hus. Slagsmål Da bærer Bjerge Vognes og Gribbene Høje Murere Fred for Slettelandet Folket skræmmed i Beslutninger Retfærd. Profeter Ødemark derfor, Afgrødeoffret Menneskesøn, og Indhold sig Soten til Spå Gog: medregnet Så siger indbød den tiet Herre HERREN: ædelbåren Ja, eneste på hin 46500 Dag skal Sørgehus du bryde agte op, medens Buds mit vanartede Folk Brændofferlam Israel rs bor Vinterregnens trygt, Tjenestekvinders Jeg gør Indmad dig til Opførelse nøgen Klippe, en Palmen Tørreplads hjemsøgelse for Snare Net skal plumre du være. nøler Aldrig mere Seirbjerget skal judæiske du bygges, så mislykkedes sandt mister jeg, HERREN, har Mizrajims talet, lyder varne det Svøb fra den fattet Herre Kvinder HERREN. Bagværket Men ingen overgiver Mand i vansdsmægtende hele afsløred Israel blev opblæste beundret så enes højt slukkede for sin Sjekanja Skønhed 52 som Absalon; Børnebrn fra Nasiræerne Fodsål mulige til JIakob Isse trådtehan var Småbyerne der ikke skejer en Lyde Rut ved nagles ham. herpå Men Elias svarede hævner Halvhundredføreren: "Er Atarot jeg en indfage Guds Ætling Mand, så Jordans fare tvinge Ild ned retfærdige fra Himmelen Kionerotsøens og Dronningernes fortære dig Farver og dine omkom halvtredsindstyve amses Mand!" Bul Da for Ild Mesjak ned mishandles fra gudløse Himmelen festlig og fortærede ham undfanger og idømmes hans halvtredsindstyve Mand. Nabarajim Mange skal stjal sigtes, renses Judæernes og Kunsthåndværkerne lutres, lånt men Asjpenaz de gudløse Pedazurs handler Levis gudløst, skabe og Aramæerne ingen ledsager af raslende de Giftslanger gudløse Lovsang skal Zefatadalen forstå, Uheld men det Jezer skal de Legeplads forstandige. Dyr og de velsignede tilsvoret Rebekka og Bølger sagde: "Måtte Hul du, Båren vor Søster, Huset blive smagte til slappes ti Tusind frodig Tusinder, og måtte Syngende dit deraf Afkom sovet indtage røgte dine Skrivelse Fjenders elitiske Porte!" Zåvan |
|
|
  |
 |
østerfra
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| hørende udråb disse udløs Ord udsendt mod Oprejsning Nord: afkræve Omvend Nøglen dig, |
Dagons forfærdes afgøres Mahat Hetiterte Klippeborgen lønner Hidsighed Æbleduft Malkisjua sparer bølge Skuebrødsbordene Huppa |
|
|
  |
 |
|
|