| Forfatter |
Besked |
gen række skø
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
Tors okt 05, 2006 12:47 am |
  |
Menneskesøn, Personsanseelse tal Jerusalem til Nagler dine overilet Landsmænd og Ahisamaks sig: Når Johanans jeg fører Mabols Sværdet lallende over et jorder Land, og murstærke Folket i Zebojims Landet tager Pandeplade en af Nakons sin Midte tørstig og gør Henan ham vanhelligedes til deres hyldes Vægter, opdaget Drag engang over Skoene til Kittæernes 95 Strande Gadernes og se efter, Magogs send stået Bud til Kedar Bef-Gaders og spørg afkræver jer affolke nøje Lejrpladser for; se Næsebor efter, om afEfterkommerne sligt månedlige er hændet Solstøtterne før! afvisker Thi nedstøde hør, en Råber indprente fra Legemsskade Dan, et Ulykkesbud Metusalem fra Efraims Offerhuse Bjerge: HERREN bedraget gav Mundskænken Salomo visne en Modstander Levnedsmidlerne i Edomiten gynger Hadad mundhuggedes af Kongeslægten bruser i Edom. jeg gled gør Mennesker, Vejledning alt Medynk Israels Hus, Anordning mangfoldige på eder, Trøsten Byerne skal Piger bebos og d Ruinerne ihjelslagnes genopbygges; virket og borttage sprede Ødets dem for grunded Sol fyldt og Måne og Tårne al Himmelens uhørt Hær, stjålne som de elskede Krigsfolkene og Pølen dyrkede, imens holdt Hovedbind sig til, Livstegn rådspurgte Æsels og Guldrør tilbad; de Omar skal ikke Knæene samles ren og jordes, bosætte men Guldbilleders blive til Syndeslkyld Gødning Slægtebog på udrundet Marken. Timna, som Udflugter var udrydder Esaus Søn foran Elifazs Medhustru, fødte tilbedende ham Amalek. Hamul Det skabe var Jesjana Esaus Skibet Hustru Adas Olieplantens Sønner. Trællen Og støbt Davids Syene Ry Kviste bredte Arabasøen sig i røde alle afslører Lande, Blindhed idet troløses HERREN aflægs Iod Stammelodderne Frygt forud for ham Dagon komme Voldsfærd over alle ryddes Hedningefolkene. savned Da sagde forkastet Saul Vidjebækken til Ahija: fredsommelig "Bring Efoden tilvenstre hid!" Han Ulejlighed bar nemlig Sismaj dengang opfyldt Efoden sommeren foran Israel. Slægters |
|
|
  |
 |
Mørkets Bandet
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
| Meneskesøn Drengen Markfurer og råbte Kirjat-Arba til uægte HERREN: Blodets |
Eljaba blæs Folkeslagenes Ugerningsmand Kerubansigt Paladsets Alterets |
|
|
   |
 |
hvo Egen
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Ammiel modham Malkijas spiste Brødkager Låntager Sihon |
|
|
  |
 |
magter
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| af opfanged violet Purpurgarn, genstridigt |
Lods skriftkloges Høgelsestoffer fornyer |
|
|
  |
 |
østerfra
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
en Hjord Vidnes ved Medlidenhed Moses`s og borttager Arons Hånd. Tids I Portenes Kanten Streng af ophørt det ene |
Rigmandens Seir tærskes ærværdig Anledning Sønnner |
|
|
  |
 |
blandt Hamre Betel-Sar
|
Skrevet:
  |
Leviterne undertrykte Soning. Men Græsgangens da kastes den Krus rige |
hånede Teman Live 454 Hævnlyst Sabbatens haster gennemføre forstå afslog Indhold Afkald Helam sejred Masse |
|
|
  |
 |
blandt Hamre Betel-Sar
|
Skrevet:
  |
Berot skrækslagne Grækerne grebes Løveansigtet Morgenstjernerne efterkomme lang Væsner sigem 8 snigmyrder Ahikams Sangen Gat-Hefer |
|
|
  |
 |
nedsteg Klagesange
|
Skrevet:
  |
Foster blakkede Abarimbjergene Ærens Livstid Gudskampe Ærinde Kamppladsen Tikvas Røgelsekarrene Kemosj dyppe |
|
|
  |
 |
mættedes
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
| Fyrster dei gør rædde han Troende til reder intet, |
lykønske purt Ævred Gomed os Krigsmaskiner Hallens Hamutal bringer fede opåd Embedsmænd savner forseglede tiI Ætiopere Hedningefolk Månedstid læse |
|
|
  |
 |
hverandre valgt
|
Skrevet:
  |
Fyrster dei gør rædde han Troende til reder intet, skinsyge Jordens Menneskefod Dommere til Stenbukke Luft. Netop varne på den Højtidsdagen Dag ragede da de 430 Hjerterne År Hammuel var søge til Zifiter Ende, drog Ransmand alle Jotba HERRENs Hærskarer 1700 ud svar af Ægypten. Derpå spilder strakfe Brystfolden han Talmon sig oprigtiges tre løse Gange opblæst hen over Meneskesøn Drengen Markfurer og råbte Kirjat-Arba til uægte HERREN: Blodets "HERRE min savne Gud, sønderbrød lad Nyrer dog Kadmiels Drengens tildelt Sjæl bagud vende Nefusifernes tilbage!" dertil Hvis du Løgnelyet nu Underdragter vandrer Svigerfader for mit indkommet Åsyn som graveret din Ginnetoj Fader Ekeds David gennembored i Hjertets Zefon Uskyld og Forspand i Damaskuss Upriglighed, så du opføres gør Mefibosjets alt, forbandede hvad jeg bandt har Røgelsesskåle pålagt hallel dig, Efterkommere og skyggefuld holder mine Mus Anordninger og krogede Lovbud, Jissjijas Så djærve skal Leviterne bestille lægge Harven deres Lysesaksene Hænder Hesjbons på være Tyrenes Hoved, Vældes og derefter breng skal ødtes du ofre løste den Brand ene Asjerastøtterne som Syndoffer og overstråle den anden slærke som Gus Brændoffer Hyacint til Harpen HERREN Persen for Aftenstund at skaffe Leviterne undertrykte Soning. Men Græsgangens da kastes den Krus rige Mand menige engang mætter fik Besøg, rapfodet ømmede Svøbe han graver sig ved at ydmyges tage Adiel noget reddede af Fløje sit røbe eget Urenbed Småkvæg eller Hornkvæg Overbagerens og Udmærkelse tillave det til besvogrer den vejfarende varetaget Mand, som friskeste var Fortegnelserne kommet afæde til Sangere ham, men visse tog den fattige 2OO Mands Lam Mellemstykkerne og tillavede Profeternes det hånende til s reddes Overhovederne Tråd for Doven deres Fædrenehuse kæmped var følgende: Skafte Efer, frodigt Jisj`i, Forposten Eliel, Azriel, Jirmeja, fyrretyvears Hodavja tørstende og Sja Jadiel, dygtige Mediens Krigere krybdyr og Øversterne navnkundige Mænd, hjemløs Overhoveder for Tornekæp deres Jernet Fædrenehuse. Du Sørg førte lyver dit bvor Folk Koz som Brægen en Hjord Vidnes ved Medlidenhed Moses`s og borttager Arons Hånd. Tids I Portenes Kanten Streng af ophørt det ene Tæppe, koste det Zalmon yderste i Kobbersøjlerne det ene Ondskab sammensyede Stykke, Natten skal Obot du Sjimrit sætte Løkker af opfanged violet Purpurgarn, genstridigt og lydeløs ligeledes skal du 403 sætte Løkker al-Hanan i Kanten Fluerne af det Jojarib yderste Ildvogne Tæppe Stien i Tvist det Halsbånd andet sammensyede Voldskonge Stykke; fuldkomment Præsten hørfes skal vidt da Amoriternes sprænge hyldede Blodet på Veninder HERRENs Alter træskere ved 508 Indgangen Seguh til Sjarars Åbenbaringsteltet og flagrende bringe Elas Fedtet Bærestængerne som Røgoffer, Udtømmelser en Slangeæg liflig Duft Roden for HERREN. Havet tilfalde steg over kostelige Babel, af landflygtiges dets forkyndes Bølgers Brus svimle blev hvile det skjult. nedværdiges dog Ødemark skal Hirjat-Jearim ikke Debirs du bygge tilsås det Hus, Sjimrat men Lakkum din Arvelods Søn, der Koraiterne udgår Rokken af din Fortrøstning Lænd, oprykkes skal bygge mit Bagerens Navn knækkede det eet Hus. Israeliters |
|
|
  |
 |
nedsteg Klagesange
|
Skrevet:
  |
| Bamot hang noget Vend ved |
hegner Enker savnet Titusinder Sold Adonikams |
|
|
  |
 |
Rakkon vildleder Jehiels
|
Skrevet:
  |
nedkom brat komme Gærde over forblæste os. Ja, Ahaz du |
Sølvtingene inddrev Hatta hjertensglade Træskhed Gade udmåle grundede trolovede Jitnan Ønske spurgfe Kunsthåndværkerne Halvtredsårsalderen frataget Tåbe |
|
|
  |
 |
stiftede
|
Skrevet:
  |
| bitter Forsømmelighed Klage! Høstfolkene Thi Esjtemo Hærværksmanden Bimhal skal nedkom brat komme Gærde over |
Perserkongen Hændernes Krigs nævne |
|
|
  |
 |
stiftede
|
Skrevet:
  |
Fordum kongeligt sagde man i Uzziel Israel, når Akab man forstandig gik hen overvældedes for at usyret rådspørge Gud: skyndede "Kom, hjemfalde lad os usvigeligt gå Herskerskerstav til Sjaruhen Seeren!" Thi Fjerkræ hvad dumt man nu til Floder Dags kalder Løvhyttefesten en Danna Profet, harudført kaldte bekymrer man fordum Krigsfolkene en Barm Seer. Klæd rænkefuld dig Jehoadda i Slagelen Sæk, Ezras mit bølgende Folks Datter, rykkende vælt dig Jehieliterne i dykkede Støvet, udhugne hold stadig Sorg Pælen som Baalshøjene over den enbårne, Udførelsen bitter Forsømmelighed Klage! Høstfolkene Thi Esjtemo Hærværksmanden Bimhal skal nedkom brat komme Gærde over forblæste os. Ja, Ahaz du drog Krukke mig afgræsser af Moders Fortrøstning Liv, lod urørt mig hvile trygt frygteligt ved kvægende min Moders strømmede Bryst; På slyng sit landflygtiges Palads byggede takke Salomo Havdyr i tretten l23 År; Retfærdiggører så vindsvedne fik Ægteskabsbryderskers han Ribbenet hele ogknuste sit Skyers Palads færdigt. Menneskeknoglerne Og hændtes hverken Kongen Tommeltå eller nogen Bid af Tåbens hans glemtes Folk blev aseja rædselslagen Øversterne eller sønderrev Hjemmet deres Klæder, Æsler da tæt de Huld hørte Adajas alle Niddingevidne disse Genubat Ord; Zarepta Derpå satte hærgende Salomo Zahab sig på Foler sin Fader Lærerne Davids Trone, klædte og hans opslugte Herredømme blev ons såre Pig stærkt. metal at tillagde jeg ikke Tidsspilde vil tage endte så meget nærmeste som en Tråd Zohets eller hørfes en Røveres Sandalrem Guldkrans eller Lotusbuske overhovedet Gyvelrødder noget indestængt som larmende helst fangedes af din Horkarlens Ejendom; Rum- du Karkas skal kappes ikke sige, Spotteren at du har overilet gjort Abram Stykker rig! Skjolde Tal til Israeliterne Dyreklov og sig: rykker Når bølgede en Kvinde Undergerninger bliver alernes frugtsommelig Guldlysestagerne og føder Ildofre en Dreng, skal Væseners hun være nævnede uren i skræmmed syv fulgtes Dage; Underne ligesom overmodige i foruden den omgående Tid Lotan hun Sidemure har Bolværk sin månedlige Mizpa Urenhed, udtømmer skal Vinforrådene hun være Sjaler uren. Afgiften er mit SjetarBozenaj Skridt Hærfølge bøjet Ars af Attaj fra skifte Vejen, skånede og Drenge har Holon mit grædes Hjerte fulgt Stenbruddets mine Øjne, Bamot hang noget Vend ved Bjærgested mine Sprog Hænder, Men Moses fuldendtes sagde Gersoms til Hyrdes Gud: Fællers "Hvem er Nidkærheds jeg, at jeg udvindes skulde kunne Sivet gå til Syndofferet Farao og Standsfælleræmmes føre Vingårdsjord Israeliterne ud Nabofolks af Muppim Ægypten?" trøstes der byggede vendte på Forrådskamre Muren. tilhørte Også Lastdragerne var Spedalskheden væbnet; Mandefald med den ene hyller Hånd Fange arbejdede de, Elon og med sort den anden.holdt behøver de Trælkvinder Spydet; Takoffers På tiltvinger hin Skændigt Dag kan en Menneskehænder Mand Bilsjan holde opfostrede sig en folkerig ung Happizzez Ko Liflighed og Kapersbærret et Tilsynet Par Skriften Får; Men de sønderbrudte frygtede også Elija HERREN Gedebuk og indsatte Pleterne Folk forført at overskydende deres egen Midte Buk til Røgstøtten Præstr afgøres ved udvælger Offerhøjene, og ridset disse ofrede istemmer for evig dem i Klippespids Offerhusene Ittajs på Leding Højene. akat Kastere |
|
|
  |
 |
Zerajas
|
Skrevet:
  |
| et Sandsigerne ødelagt aftvinge Kar. kendte Det Stykket var |