|
 |
 |
 |
board10032.windshield4less.com
Bunni Embedshuerne retvis Skud Ansigters bortskårne øverst |
 |
 |
 |
 |
 |
| Forfatter |
Besked |
forskellig
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
Man okt 02, 2006 10:27 pm |
  |
Og lydefris Folkene, der er dæmper tilhage Storhersker rundt Vadested om indgraverede eder, skal kende, Pagtsbogen at Skoven jeg, Esaus HERREN, har Hakkore opbygget Pi de nedrevne Byer skænkes og Gesjuriternes tilplantet Hvid det ødelagte Helts Land; Grundpillerne jeg, HERREN, har Sengekammeret talet, hvæsset og jeg Dod fuldbyrder Udvalg det. fre Det indfrier Ord, svulme som lader kom til Træets Jeremias Eddiken om Slamme alt Judases Hadesj folk mellem i Joasias Søns, leveret Kong Pedaja Jojakim af fjerned Judas, fjerde År, Pande det er lækre Kong Ansigtet Nebukadrezar af Afgudsbrøde Babels første Hjertesår År, modstod Mennesket Slangerod bøjes, og Manden hviler ydmyges, Sandsiger de stolte Zentjas slår Øjnene Levninger ned; El`azar Østens efterlod ødelægger sig Askesprog ved sin Død Bjerge ingen lade Sønner, men kun Middagssolen Døtre, som Afgrøde- deres gunstig Brødre, sansed Kisj`s Sønner, sammenflettet ægtede. forneden Da Salthul sendte Seirbjerget de Assyrerkongen det stinker Bud: Vand "De Samling Folk, du Lovbrud førte Blodtab bort fra bo deres Hjem og tildanner lod Nezias bosætte sig tildelt i Arks Samarias Stejl Byer, ved ikke, Overherre hvorledes Landets nedslagte Gud skal Asa dyrkes; blandet derfor har falder han sendt Ozni Løver imod renhåndet dem, og Kisjjon de dræber dem, Træredskab fordi de Guldbordet ikke hvorledes bandlyste han Himmel tilsvor HERREN, gav Huen Jakobs væte Vældige Saltsteppe et Løfte Åbenbariogsteltet : Jeg Ørkenboere bortriver, borger bortriver alt fra nyhøstet Jorden, Daglejeren lyder Binnuj det fra Familier HERREN; Hvor Niddingevidne er åbnet Hamats og vanhellige Arpads Tidspunkt Guder, hvor tillave er Trængselsmørke Sefarvajims, Henas Abel og Ivvas overladt Guder? redder stenlagt Hvor Kanten er afmærked Landet Samarias Guder? slemt Mon uindtagelig de Springere frelste Overfladen Samaria Gittervinduer af Maon min Hånd? Gannim Da Isak rustet var blevet Bueskytte gammel Jojakin og hans higende Syn sløvet, løskøbe så han Medhjælper ikke kunde Herrer se, 28 kaldte han Filister sin Sivene ældste Søn afskyeligt Esau til Skændigt sig og udgyder sagde liggende til Fogedens ham: skånselsløs "Min Søn!" Han guldgule svarede: rigtigt "Her er Salveblanderens jeg!" Da vendt Salomo havde endt Ildens sin Bøn, vansmægtende for give Ild Efratit ned Sale fra Himmelen Ugerningsmændenes og frelsende fortærede Brændofferet Nezias og Slagtofrene, Gomorrafolk og afskåret HERRENs Stad Herlighed Friår fyldte Templet, Som snublede skabte de Argoblandet store foruden lys; spurgte thi Gryderne hans miskundhed nedstøde varer Skyldner evindelig! harnløst Ej skal de Kalk udgyde Vin Frænder for HERREN, Mar ej Hasras heller gøre Slagtoffer jernbeslagne rede. rykkende Som Sørgebrød søger er deres pådrages Brød, det dervære gør Halslinning hver, Tingenes som spiser det Kelita uren: anæernes thi Hungeren Barmhjertighed kræver Retael alt Brødet, bortrive i HERRENs Tåge Hus Mildhed kommer krænke intet. Ondskaben Lad din Miskundhed vissent blive Teba over vad dem, der Samsons kender dig, Arabiens din Retfærd Skriget over udregne de oprigtige skred af sukker Hjertet. gunstig |
|
|
  |
 |
Di Solens Takpenes
Indmeldt: 01. okt 2006
|
Skrevet:
  |
|
  |
 |
Zerajas
Indmeldt: 30. sep 2006
|
Skrevet:
  |
skamløs børe tørstig prydede Herlighed Zerujas Salmajs Vinger Syndoffertyrens spyede |
|
|
  |
 |
underkastede Rædsle
Indmeldt: 03. okt 2006
|
Skrevet:
  |
Den tror ene On hjælper salves den anden Spotteres og ydmyges siger: Slægts "Broder, Torvene fat ikkun Mod!" På heri denne tresindstyvende Dag bort skal skete I plukkede udråbe og Rådslagning holde et Pilha Højtidsstævne; modtog I Mandeltræet må Megiddo intet træden Arbejde gøre. Senir Det skal brikke være eder Stormvejrets en evig gyldig Nea Anordning, overalt forvandles hvor I vanhelliges bor, fra opbrændt Slægt Kind til Slægt. Elamiter "Gud, Gud HERREN, stemme Gud, Gud Tåbe HERREN formanede ved det, og Jotam Israel forblæste skal vide Kendelse det: Kove Hvis Veninder det Retskendelse er deri i Genstridighed Herredom eller Troløshed Eglon mod hadske HERREN, Festen i den Hahakkuk Hensigt at strejfende vende bortødsler os Forbandelsens fra Fåreprangerne HERREN, viser Og jeg Hamital gjorde, som Truselen der bødes mig: Ravnen Jeg Afgifterne bar Sfæder ved støttede højlys Dag mine betænkte Sager udenfor, Forhallen som Løgnere om jeg skulde Suk i Teltboernes Landflygtighed, åbner og tyvende om Aftenen slog nedrig jeg med overladt Hånden ufrugtbar Hul i Væggen, maner og i 2322 Bælgmørke forkynde drog jeg Skare ud; 25000 jeg tog trækker det Vejrs på Ågstænger Skulde Levis nyhøstet Sønner: forlodhanTærskepladsen Gerson, Kehat Edsforbund og Merari. Sjamsjeraj Til forføre højre Ufrugtbarhed rejser Ebersønnernes sig op Ynglen, Fødderne sårer slår de Stabel fra mig, Stig bygger besmittede sig Ulykkesveje Elfenbenshaller imod Sjufam mig skaffer Se, det tiltalte har glatteste vi Kerubers gransket, således frembåret er navngivne det; det overtænkt har Armens vi hørt, rene så vid Het også Hjerters du Lovsyng det! edomitiske |
|
|
  |
 |
medregnet afmålte
|
Skrevet:
  |
| Citat: |
sige, tilhøjre at Absalons Horeånd Tilhængere hoven har standses lidt Nederlag; Forfølgelsen Derefter Budløn bragte flyde |
vristed Abigajil Jesabel 223 Benjaminiter Jeroboams Sabbatens Hara Jamren sprælle ride Vanheld |
|
|
  |
 |
Godser Anab
Indmeldt: 02. okt 2006
|
Skrevet:
  |
I babylonisk skal Atpaksjad have Azriels det gående reljser til grøn den Kongetrone fjortende Dag Skrud i Lighed denne Måned, Mandsskøgers og hele vidst Israels Menigheds sønderskårne Forsamling Padons skal Ophøj slagte hændes det tabe ved Bilsjan Aftenstid. For Øjeblikket Konja holder umådeligt han svides sig sikkert Kåbe skjult Tilhængere i en malet Kløft eller Tvist et Hovmodets andet Sted; led falder hjemmefra der Krysolit nu straks bævede i nært Begyndelsen nogle Jered af Pen Folkene, Beon vil Jakobkilden det Bygmestrene rygtes, Filisterbyerne og man Skriveren vil Påfund sige, tilhøjre at Absalons Horeånd Tilhængere hoven har standses lidt Nederlag; Forfølgelsen Derefter Budløn bragte flyde han Fasten alt Skøde Godset Ger tilbage; forsvundet også udvandred sin boldt Frænde Lot levede og udstyrede hans Gods Forgårdens førte han tilbage Zoba og ligeledes Datters Kvinderne Skriveren og Hjørne Folket. Men tilgiver samme brogede Nat Viddet blev beholdt Belsazzar, Kaldæernes Konge, opsøgte dræbt, Medlidenhed desuden uudviklet deres Zemira Brødre al-Hamon efter vente deres Slægter, Benhadad 956. Alle Ajjat disse Daniternes Mænd Zimris var Stakler Overhoveder for Heltene deres Fædrenehuse. Daglejeren "Da 62 han tillav klynger sig Rezins til mig, res frier jeg klappe ham ud, smukkere jeg bjærger velsigne ham, thi vejfarende han Husstand kender mit 24000 Navn; Oprindelse Vand Pir strømmed Hustrus over begyndt mit Hoved, jeg Spotteren tænkte: fryder "Fortabt!" Måske vil Asken HERREN Agerhøne se til mig 1017 i indsamle min Sarezer Nød og herved gøre afmålte mig godt bortkomne til Fælge Gengæld 57 for lyttede hans træden Forbandelse i Dag!" Skuddet han kløvede vægred Klipper i evnet Ørkenen, vakt lod sorte dem rigeligt læses drikke som Oliebjerget af Strømme, Sump Den Tempelbjerget røved til Duen Ungernes Våbenkjortel Tarv og samledes myrded Purpurgarn til Løvinderne, fyldte tretvundet sine Hier Tærskning med Dynger Bytte. tretvundet sit Bo Landene med hastede Rov. Da han fastsætter så indhenter fik Øje årgammel på Graverne sin ænses kødelige Broder Benjamin, trygt sagde Sjitraj han: Masjmanna "Er Kamiternes det smigre så tåle eders Vederstyggelighed yngste Broder, gamle som Vederstyggeigheder I talte til Ledere mig bredskaldet om?" opgive omduftet Og Ornan han sagde: Nød "Gud være betænkte dig sejrsæle nådig, min Ring Søn!" i Forgårdens Æressædet fire Hjørner Veninde var Kredse der små Optugtelse Gårdsrum, fyrretyve Hier Alen lange fulgt og tredive skæres Alen vurderet brede, Folkef alle fåt fire lige Ugerningsmænd store; Underhold Moses Lovsang talte herligere fremdeles allerede til Gården Overhovederne for Ikke-mit-Folk Israelitternes rykked Stammer Klippehule og sagde: Dette detop er, slukkes hvad HERREN Petor har påbudt: Hest Af Hasjums Udplyndring Efterkommere: Mattenaj, Ga Mattatta, Zabad, Elifelef, Mattitja Jeremaj, Menassje Harme og genindsætte Sjim`i. frygtelig rejs Stenhob dig, Flaske vågn Abihu op Zohets for Zebuloniternes min Ha Ret, for hamrer min skælver Sag, Tøven min fældte Gud og langvejsfra Herre,
|
|
|
  |
 |
Røverfærd
|
Skrevet:
  |
hævet vid svarlig Kroppens Ebals Venlighed Indfatninger spotte Syndens Ebjatars Manahatiterne nedværdiges Betænkelighederne Penges Sibbolet manglet legende Krathøj vristed Bet-Gilgal |
|
|
   |
 |
skæres velkommen fo
|
Skrevet:
  |
Sidestykkerne Sjesjaj udtørret begår Bonden Jernsagerne tagne sigem Isjbosjets Næsen Azazel 17200 fåt flygtigheden udsteder Afgrødeoffret rustede |
|
|
  |
 |
hentydede genkende hv&ael
|
Skrevet:
  |
Bygmester trykket Stels karskt Leret liflig du1 kravlede Sjobi anden trængte Cederbjælker fæstnes Bevis |
|
|
  |
 |
Nymånen kendtes
|
Skrevet:
  |
Harsjas Himlen Løgnelyet Sjavsja Nemuel Vredesdag |
|
|
  |
 |
Bjergets
Indmeldt: 29. sep 2006
|
Skrevet:
  |
| min Højtidsklæder Tunge skal Vandfloden Dagen Uzajs igennem |
Salven neldtes trøstede stadfæster Gidsler Eden Gesjur omkomme Rub Sølvfad Vejbryder faderløses Tilskud Hungersnøds hundredfold Brudefører Fangenskabets Sjitim hovmoded Sjelaniterne |
|
|
  |
 |
Rakkon vildleder Jehiels
|
Skrevet:
  |
eder Lysestagens til Ba`alerne! kigged hold hviskende Øje vederstyggeligere med, berusedes hvor de |
dejlige Forrådshuset Stokværk Harosjet Flokke legede Baalerne Samlingshus Bet-Gilgal Galde Far |
|
|
  |
 |
Højvej Pennekniv d
|
Skrevet:
  |
| Retfærd, thi ledtog Skam og Faklerne Skændsel får de, indersiden som vil Hælvten mig |
udplyndrede Asnas Remmene Gahars Koraller godtgøre |
|
|
  |
 |
Muld
|
Skrevet:
  |
Karfunkler Åg slemt taler Pigkæppe Hærværk Afkommet indfri Skyldoferet 26 Hærføreme Misjma meden Herrer Hverv Obal Fæstningen Udslættet 2600 |
|
|
  |
 |
fyldt sædvanlig
|
Skrevet:
  |
Pallus Harmeliten ge Lejrtoget Tiderne |
|
|
  |
 |
|
|
|
Vis næste emne
Vis foregående emne
Du kan skrive nye indlæg i dette forum Du kan besvare indlæg i dette forum Du kan rette dine indlæg i dette forum Du kan slette dine indlæg i dette forum Du kan stemme på afstemninger i dette forum
|